.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی رفسنجانی خواستار اطلاع‌رسانی آزاد و بدون سانسور از وقایع و مسائل کشور شد
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی آزاد و بدون سانسور از وقایع و مسائل کشور، تصریح کرد: رسانه‌های ما نباید با اطلاع‌رسانی خلاف واقع مخاطبان خود را به سوی رسانه‌های خارج از کشور که اخبار راست و دروغ و تحریف شده به خورد مردم می‌دهند، سوق دهند ...
هاشمی رفسنجانی خواستار اطلاع‌رسانی آزاد و بدون سانسور از وقایع و مسائل کشور شد

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تفکیک و تفرقه میان حوزه و دانشگاهیان یکی از خطرات مقطع کنونی است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از فضلا و مدرسان حوزه علمیه قم،‌ روحانیت را استوانه اسلامی و ملی جامعه و حوزه‌های علمیه را سرمایه‌های اسلام، انقلاب و نظام اسلامی خواند و با اشاره به تکاپوی طلاب و علما گفت: توجه حوزه‌های علمیه به مسائل و مشکلات کشور با توجه به مبانی اسلام و انقلاب و به دور از ترس و تملق پدیده مبارکی است که می‌تواند زمینه اصلاح اساسی بسیاری از معضلات کنونی کشور را فراهم کند.

رییس مجلس خبرگان رهبری مبانی تدوین شده و ساختار نظام و انقلاب زیر سایه ارشادات حضرت امام (ره) را خوب و صحیح عنوان کرد و گفت: متاسفانه علیرغم مبانی و ظرفیت‌های خوب و صحیحی که در نظام وجود دارد برخی عملکردهای نادرست، دغدغه‌ها و شائبه‌هایی را در اذهان عمومی و بین‌المللی ایجاد کرده است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ترس و تملق را آفت حیات جامعه اسلامی خواند و با اشاره به حریت و آزادیخواهی در اسلام و حوزه‌ها و روحانیون در طول تاریخ، وظیفه و مسئولیت فضلا، طلاب و حوزه‌های علمیه را در مقطع کنونی سنگین توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی و مبارزات پیش از انقلاب با حرکت حوزه‌ها و انتقادات سازنده آنان به وضع موجود شروع شد که به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اساس و پایه‌های انقلاب اسلامی را قابل دفاع خواند و تصریح کرد: همه باید توجه کنیم که هیچگاه عملکردهای نادرست به پای اسلام و نظام دینی نوشته نشود.

رییس مجلس خبرگان رهبری تفکیک و تفرقه میان حوزه و دانشگاهیان را یکی از خطرات مقطع کنونی خواند و با تاکید بر لزوم فعالیت و تحرک بیشتر حوزه‌های علمیه گفت: در حال حاضر تمسک به اسلام و تاکید بر قانون اساسی می‌تواند بسیاری از معضلات و مشکلات پیش آمده را به خوبی برطرف نماید و اگر در جایی اشکال قانونی احساس می‌شود، می‌توان با راهکارهای پیش‌بینی شده نسبت به اصلاح قانون عمل کرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی آزاد و بدون سانسور از وقایع و مسائل کشور، تصریح کرد: رسانه‌های ما نباید با اطلاع‌رسانی خلاف واقع مخاطبان خود را به سوی رسانه‌های خارج از کشور که اخبار راست و دروغ و تحریف شده به خورد مردم می‌دهند، سوق دهند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام فضای بالنده ایجاد شده در حوزه‌های علمیه را به نفع اسلام، نظام، ایران و تشیع خواند و تصریح کرد: حرکت‌های اصلاحی معمولا در کوتاه مدت ثمر نمی‌دهد و دلسوزان باید با صبر و متانت، مباحث را به پیش ببرند.

وی در بخشی دیگر ازاظهاراتش گفت: روحانیت در طول تاریخ ملجا و پناه مردم بوده و هر وقت قدرت به مردم ستم روا می‌داشته روحانیت در کنار مردم قرار داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.